Dagen!(Y)

tjenare, idag så möte jag kajsa & jerrica och vi var vid kåsjön sen åkte vi till allum o blablabla, sen kom negar så vi stack till kåsjön och jag var sjuuuukt nära att ramla i vattnet pga att negar och kajsa försökte putta i mig! :/
sen så tog vi bussen från kåsjön till furulund och flummade, fett ballt var de!
sen drog vi till skuleberget och där möte vi Felicia,Evelina & Foujan!
Och vi snackade och planerade om imorgon för då drar jag till Liseberg med alla dom och nåra mer,<3
Har ju mitt guldpass imorgon med.
ska bli fett kul imorgon så kommer jag såklart med sitta på automosferen fyffaaaaaan asså.
men nu ska jag dra. har iaf haft en underbar sjuk ball dag. :D <3
ciao <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0