LÅNG DAG IGÅR MEN OTROLIG KUL DAG!

tjenare, idag är de måndag och får se vad jag hittar på,
igår så sov ju foujan över hos mig och vi vaknade runt 10.30, så vi åt frukost sen kollade på tv sen åt vi kotlett med potatis och sen drog vi med hundarna och sprang ner till bussen med mina hundar och de är så tur att de är så snälla förare som kör bussen för de tar en stund för att få upp min hund Anton ( Antonio) på bussen,
Han älskar mat förstår ni, han har också mött sin kärlek med Albööörgoo hehe!
dom är så lika !
Iaf så gick vi av vid allum och möte Jerrica sen så drog vi upp med bussen igen till furulund och där mötte vi Besker & felicia och så snackade vi och lite så, och sen så träffade vi Moa & Evelina. Sammanträffande (;
så vi drog till fotballsplanen och hängde och min hund Nex sprang ifrån mig hela tiden så var tvungen och jaga han. men sen skulle Jerrica och Foujan till clara så jag stannade kvar med dom andra och drog upp till kåsjön med min skällande hund Nex & lugna lata Anton.
Nex skällde i början som in i Helsike, men sen när han fick lite vatten så lugnade han sig. efter de så tog vi bussen ner till furulund och då var kl ca 19?
ah, och sen drog alla hem och då möte jag Jerrica,Foujan,Ella & Clara vi var ute & busade lite och lite senare så mötte vi leo,adam,mathias,theodor och resten !
och så hängde vi med dom och spelade fotboll men de blev 100-0 till killarna :(
sen runt 22.00 drog jag & foujan upp till mig och så kom hennes mamma för & hämta henne och sen så var jag hemma kollade på tv & smsade och sen så la jag mig runt kl 00.30 !

så.. nu orkar jag inte skriva mer ville inte ta in på alla detaljer för då skulle de ta 1 år och skriva.
men nu tror jag att jag ska fixa mig och sen möta någon!

( tror jag svarar på frågestunden idag med )

Bild sen kåsjön igår, Snygga Brudar (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0