hemma ! ;D <3

hejsan,
kom hem för typ 2 timmar sen för jag sov ju över hos sarah med felicia vi hade de jätte mysigt, vi kollade på film och gjorde lite andra saker xd.
vi somnade runt 4.00 :D
har haft de nice iaf!(y

idag ska jag städa rummet alla kläder och allt ligger bara ner på golvet..
sen tror jag att jag drar t kompis och efter de ska jag göra matte.
planerade att jag skulle göra 10 tal per dag nu när de är sportlov för ligger typ efter ;s
men de blev inte riktigt så istället för att inte ligga efter och göra typ 10 tal om dagen så har jag varit borta med kompis och annat..
så nu har jag massa tal i matte boken som jag MÅSTE göra tyvär..
men de ordnar nog sig. (:
har iaf haft ett jätte roligt sportlov med mina underbara vänner.
har varit med lite olika fööölk :D
men nu ska jag dra ut med hunden en snabbis och sen får jag se vad som händer.
puss .  <3





jag just nu, :PPPP
skit dålig webbkamra jag vet men jag fyller år i maj så då önskar jag mig ny data med inbyggd webbkamra och microfon. (y

men roligare med två bilder än inga alls xp :)

Kommentarer
Postat av: vill ha ditt hår<3

jag älskar ditt hår.

de är så fiiiint!!!!!!!

2011-02-19 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0