Dagens planer!

hejsan,
snart ska emma komma hit och vi ska ut eller a vadvet jag! ;)
kanske allum?
jag har lite ont i halsen men tog nyss en halstablett så de blir nog bättre annars mår jag toppen!
imorgon drar jag nog till skolan får se hur jag mår ikväll för de är inte kul om jag smitar andra..
för jag blir oftast smittat av andra.
kan tänka mig att jag blev smitat av ...... i skolan haha!;)
men de vet jag ju inte. men jag får se hur jag mår!!!
just nu mår jag helt okej, ingen huvudvärk eller någonting.
jag är inte hes längre, vilket är bra!
aja, snart ska jag äta och sen kommer emma hit som sagt!
Men ni? Här i göteborg så börjar de bli vår vilket är jätte skönt.
lite snö kvar här & där men de är mest is som håller på och smälta!(y
solen skiner också toppen!
verkar som våren är påväg!
ohhh. Vill faktiskt ha sommar nu! ÄR SJUKT TAGGAD FÖR SOMMAR 2011!
shet, vad jag längar..
de blir möjligvist Turkiet i maj eller juni!
och i juli blir de england!(A)
sen blir de gothiacup discot och så fylller ju sarah besker år 1 juli med! :D (Y)
stor chey blir hon ;)
och sen blir de nog sjukt mkt kåsjön och Liseberg som de blev förra året.
sommar 2010 var jävligt ball men de ska bli ballast i år! (a)
fyfan vad jag längar asså!!!

men nu orkar ni inte läsa mer kan jag tänka mig men snart kommer emmisen!
har inga bilder & lägga ut så här är en bild på min Emma!(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0