Onepiece köpt!<3

tjena, som jag skrev i november att jag önskade mig en onepiece i julklapp men jag vill sen så gärna ha en iphone 4 och resan till england så jag vill ha de mer en onepiece och de fick jag, men nu när jag fyller år 7 maj har jag önskast mig en onepiece och de har jag fått idag en lite tidig födelsedagspresent de var ett jätte bra pris för den i stan där alla onepiece finns så mamma köpte den åt mig en lite tidig födelsedagspresent.
fast ska önska mig guldpass av daddy! (;

men såhär ser den ut!
den första bilden är på tjejen på hemsidan onepiece där ni ser helheten hur den ser ut och sen två bilder på mig när jag har på mig den fast där ser man typ inte hela och inte så nogrant eller ah ni fattar xd!










Kommentarer
Postat av: Emma strömberg!

har också en onepiece fast en rosa,

såg dom på hemsidan de fanns ju vit,brun och marinblå eller vad de var och jag gillade mest den vita och den bruna men du valde rätt skulle nog också valt den bruna som en liten nalle!



fin blogg förresten! =) <3

2011-03-18 @ 22:53:16
URL: http://emmahelena.webblogg.se/
Postat av: Anonym

omgomgomg, har alltid viljat ha en onepiece men dom är så dyra!



men den var jättefin som du har på dig nu hela du är så fin i den,

ha en fortsatt bra dag!

2011-03-19 @ 17:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0