rubrik saknas?

hejsan, ska strax göra läxorna innan jag går ut,

idag har jag iaf varit i skolan med min baby onepiece så de var jätte mysigt & niice,De första foujan gjorde var & hoppa på mig och klämma på den haha!(;

men de var ganska kul idag med för vi visade upp vår imovie film som alla bara satt & skrattade åt de var mest bara slarv & flumm i filmen den var otrolig kul att göra men sen när man ska visa upp den så var den så pinsaam,

imorgon ska jag iaf dra ner t allum och foujis hänger troligtvist också på,

vi ska iaf kolla present till Jerrica för vi ska dra t henne på fredag och bowla och sen sova hos henne med några andra de kommer bli rikitgt ballt & kul! ;D

men förresten, har ni med märkt att de har börjat bli vår? de börjar de bli här i gbg iaf!

videungarna har börjat komma fram och blommorna med, och så är de ju ca 8+ här!(y)

äntligen så får man lite vårkänsla ! (a)



bara någon bild jag tog för ca 2 veckor sedan,

ser precis ut så på samma stället nu bara en sak på bilden som de inte är nu,

jo, SNÖÖÖ!

så nu är de gräs vid videungarna ist för snö!(Y)

 


Kommentarer
Postat av: AMYAH

Var gärna med och tävla om smycken från Josign.se! :)

http://amyah.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-ett-smycket-fran-josign.html#comment

2011-03-23 @ 16:42:56
URL: http://amyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0